Piło

sobota, 5 marca 2011

Pobudka - sobota rano - cykle? Jestem chyba jakiś zwariowany...

Wstałem... Głowa nie boli, chociaż piłem. Nie suszy też... Ekstra:)
Ze względu na poranną chcicę, która występuje niezależnie od warunków każdego dnia, (zwłaszcza po przebudzeniu) muszę zająć czymś myśli.
Cykl... Kobieta ma miesięczny, facet podobno dobowy. A więc szansa na synchronizację jest całkiem całkiem, chyba, że komuś najwyższe poziomy zainteresowania wypadają o 4:00 nad ranem, kiedy śpi. W łóżku nie idzie, a sny wyuzdane, co zrobić? Cholera... Nie wiem! Dobrze, że tak nie mam:)

Gdyby facetowi dorzucić krwawienia, to zajmowałyby one pi razy drzwi 4 godziny dziennie, czyli prawo do bycia bardziej marudnym również nam przysługuje! A dlaczego nie? Chociaż akurat ta faza cyklu to mogłaby przypadać na późną noc.
Ogólnie to śmieszna sprawa. U kobiety problem hormonalny zaznaczy się zapewne nieregularną miesiączką. A u faceta czym? Nieustającą chęcią na bzykanko? :))) No to rozregulowanych biegają miliony... A może brakiem chęci na seks? Hmm... A może to po prostu nadmiar masturbacji?
Mówimy, że kobiety są z Marsa, a mężczyźni z Wenus... Nie... czekajcie, odwrotnie... Chociaż... Dobrze napisałem. Dzisiaj to już płeć piękna jest raczej tą mocniejszą stroną, zwłaszcza w świecie zaniżonego poziomu testosteronu wśród facetów.
Bardziej pasujące byłoby jednak, mężczyźni są z księżyca, a kobiety.... Pomóżcie, zapędziłem się w myślach i nie wiem co obiega cokolwiek w 30 dni!

PS. Jeszcze jeden fajny plus z przeprowadzki... Ankieta:) Szalona zabawka wariackiego wujka Bezika!

4 komentarze:

  1. Jak teraz kolorki??? Jestem facetem, więc mam z tym problem:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej , bo czarny gryzł się z niebieskim/granatowym/ paskiem firmowym blogspota... (mimo że nie ładnie mi w błękitnym...choć można rzecz że to błękit królewski vel indygo, który pasuje to mojego znaku zodiaku)
    tylko nie widać np "zaloguj się " tym niebieskim,
    ponadto strasznie skomplikowane wszystko, a to wyklucza blondynki internetowe czy tez nowicjuszy...albo ich ujawnia ;)
    w każdym razie mi zajmie rok poznawanie wszystkich funkcji i przycisków

    no i musiałam wysłać jako komentarz ;/ , bo ponieważ, nie widziałam adresu autora (vel napisz do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna czcionka tytułowa-nic nie zmieniać

    "Czy jesteś już członkiem?" - hmm..Ty zawsze o jednym... wiesz...kobiety nie mają na to szans, a to już dyskryminacja...:)

    pozostaje również niejasne -"członkiem" czego lub kogo ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jest straszny problem z dobraniem kolorów, tak, żeby było wszystko superwidoczne, ale zdecydowanie coś jeszcze pokombinuję:)

    OdpowiedzUsuń